9 Kasım 2009 Pazartesi

Pelesenk

Ağza şarkı takılır ya da söylemesi daha zevkli modeliyle dile pelesenk olur ya , bence bu şarkı insanın yaşam kalitesini belirleyen oldukça mühim bir unsur.Bu mekanizma diğer insanlarda sanıyorum günlük çalışıyor ancak benim için haftalık,aylık hatta mevsimlik işlemekte.Öncelikle şunu sormak istiyorum ,niçin insanın ağzına Fear of the Dark takılmaz da Hande Yener’in Ayrılığım Seni Yakmadı mıı? isimli güzide şarkısı takılır? Çünkü beynimiz küçük bir orospudur. Tamam öyledir ama bu açıklama çok kolaya kaçmak oldu sanki. Efendim bu beyin değil midir ki ; hiç işine yaramayacak tonla şey öğrenirken,ertesi gün vizen olduğunda iki paragraf bilgiyi öğrenmeyi reddeden? Bu şeref yoksunu değil midir bütün gün seni esnete esnete fıldır fıldır uyuyacak yer aramaya zorlarken, akşam evine geldiğinde gözlerine çakmak çakmak (bu cümlede göz önüne serdiğim gibi ikilemelerin hastasıyım) olma emri yollayarak gecenin körüne kadar uyutmayan ve ertesi gün yeniden uykusuzluk çekmeni sağlayan?E o zaman tabi ki ağzına takılacak bir şarkı olacaksa o Ayrılığım seni yakmadı mıı? olacak.

Efendim benim yaklaşık iki aydır ağzımda iki adet Allahın belası şarkı dolanmakta. İlki Rafet El Roman isimli gurbetçi kökenli, hayatımıza iğrenç şarkı söyleme vurgularıyla dahil olmuş kişinin Şuuuuuuuuuuu isimli ömür törpüsü şarkısı. Hiç netten sözlerini bulup bilmediğim kısımlarını öğrenmeye niyetim yok ancak aklıma takılan ve bir döngü halinde devamlı söylediğim kısımları siz sevgili gönül dostu okurlarla paylaşıp, melodisini bilenler için bir günü zehir edebilirsem ne mutlu bana:

Şuuu hayatta neler oluyor,

Şuuu hayatta neler bitiyor,

Herkesin bir zevki(dengi) varmış,

Kadın erkek paylaşılmış,

Hayat dopdolu mucizelerle,

Eğer sende seviyorsan,

Sende kalbinde yer aç sevgiyeeee!!

Şuuu…(sürer gider)

Ve diğer hayata küstüren şey,aslında şarkı bile değil ,reklam cingılı (cingıl cingıl jingle değil cingıl,söylemesi nası keyifli imiş ve ben bunca sene nasıl fark etmemişim). Artık bedbahtlığımın boyutunu varın siz düşünün sevgili okurlar. Hoş Rafet’inki de şarkı sayılmazdı ama bunun söyleyeni bile belli değil, küfür edecek mecra bulmakta zorlanıyorum.İşte siz sevgili okurlarım için geliyor:

Of çay ,of çay demle bi tanem ,

Çay görsün çay cümle alem!

Sadece iki satılarla günlerimi, aylarımı nasıl zehir edebiliyor bilmiyorum ama bu konuda çok başarılı.

Sevgili okurlar bu iki şarkıyı üst üste buraya yazıp umarım sizler içinde hayatı bir nebze çekilmez hale getirebilmişimdir. Ben aylardır bunlarla yaşıyorum iki günde siz çekin arkadaşım ,nedir yani?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails