1 Kasım 2009 Pazar

Benim Ne İşim Var İstanbul'da?

Ben niye İstanbul’dayım ,benim ne işim var yahu burada?Hastayım ayağına ailenin kataküllisine gelip yerimi yurdumu,Orta Anadolumu,bozkırımı,Angaramı niçün terk ettim ben? Ankara’da da çok bir meşguliyetim yoktu resmi olarak ama sanki sürekli bir şeylerden eksik kalıyorum gibi hissetmeye başladım.Adam Fewer ODTU’ye geliyormuş,sanki can hıraş ona gidecekmişim gibi sadece burada olmamdan dolayı tüh kaçırdım diye hayıflanıyorum.Burada olayın kralı Tüyap’ı tu kaka ediyorum.Zaten Yenibosna mı Hell in Bosna mı ne idüğü belirsiz bir yerde kalıyorum,hastayım diye dışarı da çıkamıyorum,yeminle polisten kaçıyorum diye buraya kapatıldım gibi hissetmeye başladım.Nasıl bir semtse burası ,köşe başları 3-4 delüannı cevval gençli gruplara sahip sürekli.Sıhhıye/Sincan kırması bir yer lan burası.Ben gül gibi Ankara’yı bırakıp nerelere geldim böyle yahu?Bari yarın bi çıkayım dolaşayım İstiklal falan bu son derece absürt olayı kısmen lehime çevireyim.

Bu arada sevgili blog okuru bugün 1 adet sigara içtim dayanamayarak ve ilk sigara içişimdeki tadı aldım.Başım falan döndü. Keyifte almadım açıkçası.Bırakacağımı çok sanmıyorum ama sanki azaltacam gibi bi hissiyat var içimde.Bu arada Ntv Tarih dergisi meğer ne muazzam bir şeymiş böyle.Bilgi depoluyorsun her sayfada.Fazla fazla bilgi.Elimde Kasım sayısı var ve Bolşevik Devrimi ile ilgili önceden bilmediğim muazzam detaylara ve sonuçlara vakıf oldum.

Madem eve kapatıldım bari yarın ilk çıkışımda canım sucuk ekmek çeksinde iyice tam olayım.Son kez sorup yazıyı bitiriyorum:”Benim ne işim var İstanbul’da lan?”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails