23 Ağustos 2009 Pazar

Toparlanma Vakti:Mission Completed!



Yalan söyledim! Size çok pek en sevgili okurlarıma yalan söyledim. Oysa ki sizler bana yalansız , dolansız 1995 versiyon Mahsun Kırmızıgül gibi gelmiştiniz ama ben tutamadım sözlerimi aldattım sizi.Bi yazı yazmıştım hatırlar mısınız acep?Toparlanma Vakti deyü.O gün etrafı toplayacağımdan ve dünyanın artık daha bi güzel olacağından dem vurmuştum.İşte o gün o yazıyı yazdıktan sonra ortadan üç-beş çöpü kaldırıp zaar gibi film izledim ben sevgili okur.Değil etrafı toplamak ,film izlerken tükettiğim yiyecek ve içeceklerle ,ortalığa saldığım bulaşıklarla daha bi zıçtım ortalın azına(küfür ettim biliyorum ama bu küfürler bana,hak ediyorum ben).Farkındaysanız o günden sonra ,bu için için beni kemiren gerçekle ,yazılarımda bi tutukluk oldu bi benliğimden saptım.Ama geçte olsa şu an sözümü tutmanın getirdiği haklı gururla ,biraz mahcup ama başım dik yazıyorum yazımı.


Dün bütün gün temizlik yaptım,bu kadar uzun süre domestik bir hale bürününce kafamda kendiliğinden bi yemeni oluştu,bugün duş alınca eridi gitti.Odayı Masumiyet Müzesi’ne çevirmişim.Yaklaşık bir 10 yıllık periyot dahilinde hayatıma giren tüm sevgili ve arkadaşlarımla ilgili bir şeyler çıktı sağdan soldan.Aynı okulda okumadığım arkadaşımın okul kimliğinden trilyonlarca farklı şekil ve renkte tokaya kadar geniş bir yelpazeye sahip bulduklarım.Bir sürü anahtar var ki nelerdir ,kimindir nereleri açar meraklar sardı tüm bünyemi,bi 10 saniye falan “Lan Türkiş Sherlock Holmes olayım,bunların nereleri açtığını bulayım” gazına geldim ama bu saçma salak düşünce neyse ki çok barınmadı zihnimde.Uyandırayım ,beni şahsen tanıyın tanımayın 1999-2009 arası bi şekilde kaybolan bir eşyanız varsa blog vasıtasıyla bana ulaşın,Ardahan’dan Edirne’ye telefonlarını bekliyorum herkeşlerin.Çünkü benim bu bulduğum eşyalara nazaran arkadaş sayım kuş kadar.Kesin farkında olmadığım ,bilemediğim bi alt kimliğim var;köy köy,bucak bucak Anadolu’yu gezip bir şeyler çarpıyo sağdan soldan.Tanrım korkuyorum!Korkma gülüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails