21 Ağustos 2009 Cuma

Çakalsınız Layn!


Yaşlı amcayı cast ajansından çağırdılar zira 11 aydır beklemedeydi. Ancak ne zaman ki Ramazan geldi , huoop yaşlı amca reklamların başrolü. Elinde gazlı içeceği gerkhh gerkhh geğirmesine kimseler ses etmiyor çünkü orası mutlu aile portresi ve yaşlı amca ile afacan torun olmadan o portre yalan oluyor.Bu reklamlar artık birer ramazan klasiği haline gelmiş durumda,bayrama yakın Kent’in “Ağlayın layn zor durumda yaşlılar var” konseptli reklamlarını da göreceğiz bundan hiç şüphemiz olmasın.Ali Kırca’da bu reklamları görüp “Peki ya yaşlılarımız,annelerimiz,babalarımız,gazilerimizzzz” menşeyli haberleriyle son noktayı koyar.Galatasarayımın 5 tane atıp beni köşe vaziyete getirdiği Talinn maçından sonra kanalları geziyorum bi bakıyorum Kanal D daha ilk dakikadan ,elinde takvim olmayanların Ramazan’ın geldiğini anlayabilmesi adına Çağrı filmini döşemiş.Lan aceleniz neydi hele bi soluk alaydınız.Bu kadar erken gösterdiklerine göre programı ayarlamışlardır 2 kere daha gösterirler.Hatırlıyorum 4-5 Ramazan önce pembe dizi haline getirmişlerdi filmi,her iftar vaktine yakın 4-5 dakika yayınlıyorlardı ve son gün hepsini tümden vermişlerdi.O değil henüz Nihat Hatipoğlu’nu göremedim endişelenmeye başladım,benim bildiğim Star tükkanın kapısına kilit vuruyor 30 gün boyunca Nihat’ın oluyor kanal ama??
Ramazan konseptiyle reklam yapan ,yayın yapan kanal ve ürünleri protesto edeyim, yalakalıklarına kendi içimde ceza keseyim diyorum ama patlayan bana patlar zira ne tüketecek ne de “tüketecek” bir şey bulamayacağımdan korkuyorum.Bak Efes Pilsen’e bir kere reklam politikasını değiştiriyor mu ?Canımsın Efes,canımsın Tuncay,istikrarlı duruşa devam.O değil de bu Ramazan bence ulusumuz yepyeni ve meşakkatli bir sınav verecek, kapalı mekanlarda sigara içilmiyor mecbur sokakta,dışarıda içilecek.E sigarasızlık kafasına vurmuş dayı dinler mi senin yasağa uymaya çalışmanı falan?Yaşayıp göreceğiz bakalım.Bu yazıyı yazma süreci boyunca Ayyuka’dan Havada Bir Hinlik Varı dinledim,her tv’yi açtığınızda sizin de gelsin aklınıza…Ahanda sözler:

Bi seyler yolunda degil besbelli
Bir gudubetlik
Var iste besbelli
Senden degil, benden degil, kimden belli degil
Havada bir Hinlik var
Bir yerde bir eksik var
Tarifi zor bir sey var
Havada bir hinlik var
Nedendir bilinmez bir sikinti var
Yagan yagmurdan esen yelden mi
Sundan degil
Bundan degil, neden belli degil
Havada bir hinlik var
Bir yerde bir eksik var
Tarifi zor bir sey var
Havada bir hinlik var

Derin bir nefes alsam gececek
Belki
De sonsuza kadar surecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails