8 Ağustos 2009 Cumartesi

ÖnündeDizÇökülesiKadın;Şebnem Ferah



çok parçalandım...
parçalandıkça çoğaldım diye inanmazsam
nasıl yaşarım?
bir gün daha bitti...
ama yarın yeni bir gün diye inanmazsam
nasıl yaşarım?
bu da gelir geçer diye inanmazsam
nasıl yaşarım?
....
her şey insanlar için
görmek öğrenmek için
bazen zor da olsa...

her şey insanlar için
umut doğurmak için
hayatla seviştim...
....
hiçbir şey boşuna yaşanmamıştır diye inanmazsam
nasıl yaşarım?
uyuyordum...
gözüm açıldı uyandım diye inanmazsam
nasıl yaşarım?
bu da gelir geçer diye inanmazsam
nasıl yaşarım?


yass notu:şebnem ferah'ın "her şey insanlar için" parçası bu..her dinlediğimde beni sözlerinin güzelliğiyle dehşete düşürür..dokuz sekizlik ritim eşliğinde saçmalayan ve albümleri satış rekorları kıranlara selam olsun!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails