12 Ağustos 2009 Çarşamba

Bekle Beni İbo Show ve Dansöz Didem!


Yeniden gitarı eve gelenlere hava atmak dışında kullanmaya ,yani çalmaya başladım.1 ay oldu tamirden geleli adam gibi 3 gündür çalıyorum.Bi anda öyle bir serdar ortaçlık sindi ki üstüme ottan boktan etkilenip bu süre zarfına 2 adet nacizane beste(1,5 aslında) sığdırmayı başardım.Tabii ki "Yar aynada güvendiğin ne ,melek misin gümüş söğüt dalı mı?" gibi akıl almaz komplike şeyler yapamayacağımı biliyorum ancak yine de İbo Show'a bi şekilde 2012-13 sezonu civarı çıkabilmek birincil kariyer planım.Ancak kısıtlı gitar çalabilme yetim nedeniyle inceden şarkılarımın birbirne benzemeye başlaması da beni kıllandırmaya başladı ve işte o anda yine aklıma müzük pröfösörü serdar ortaç geldi ve "Topu topu 7 tane nota var ,kaç farklı beste yapılabilir ki?" demecini hatırlayıp kendimden şüphe etmemem gerektiğini anladım.
Yaptığım şarkılar genelde depresif olur bu sefer gamsızlık üstüne bişey yaptım sevgili arkadaşım (ki tek fanım kendisi) E.'den geçerli notu alamadım.Demet Akalın'dansa Yalın ekolünü sürdürmem gerektiği nashiatını verdi kendisi,tek fanımı kızdırmamak adına bundan sonraki bestelerde yıllardır tutarlı şekilde sürdürdüğüm çizgimi korumaya karar verdim.Yalnız şöyle bir sorun var ki benim şarkılarımda genelde eski ya da varolan sevgiliye bir sitem söz konusu olur,halihazırda sevgilisiz bir insan olarak evde kıl yumağı suratıyla binbir şebeklik içinde olan abime karşı mı yapacağım ben beste.Acil iğrenç bir ilişkiye girmem ve terkedip -terkedilmem,mutsuz olup-mutsuz etmem gerekiyor sanırım...

Not: Az önce ,E.'ye attığım şarkıyı abime çaldım,beğendi.Şarkıyı çöpe atmam gerekiyor bunu anladım.Zira yukardaki serdar ortaç'a ait tüm bilgiler tarafından beynime uygulanmış tecavüz sonucu edinilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails