23 Temmuz 2009 Perşembe

Kursakta Sıkışıp Kalan Heves Seni Azad Ediyorum,Siktir Git Artık!


Lafı hiç uzatmadan zart diye mevzuya girme isteğindeyim.Talihsizim ben!Tabi ki allahbismillahyallahmaşşallah diyerek Fıratvari bi şükretmek lazım öncelikle ama hevesin kursakta kalması gibi bir deyime sahipsek,oluşumunda ben ve benim gibilerin katkıları yadsınamaz,yadsınmamalı.Ne zaman bir şeye çok heveslensem ne zaman bir şeyden çok keyif alsam sonucu doğrudan hüsrana dönüyor.Sınıflandırarak gidersek:

Araba/Ehliyet:

>Ehliyet olmadan Eryaman’da çevirmeye yakalanıp arabayı bağlatmak,eşek yüküyle para ödemek.

>Ehliyet olmadan Dikmen tarihinin ilk ve tek çevirmesine yakalanıp yüz elli saat dil döktükten sonra polisin “De hadi ramazan ayındayız yürü git” kıyağıyla ikinci vukuattan yırtmak.

>Arkadaşa “Sen kaza yapmayı kolay mı sanıyorsun?” brifingi verilen esnada yandan bir minibüsün bodoslama bize dalması.

>Gecesinde içilip sıçılan bir günün ertesinde öğleden sonra 4-5 suları kaza yapmak,hiç beklenmeyen şekilde alkollu çıkmak,yeni değişen yasanın ilk kurbanlarından olup 3 kere mahkemeye çıkıp 1 ay hapis cezası alıp,para cezası ödemek,üstüne kaskonunda hiçbir boku karşılamaması.Ailenin gözünde guş kadar kalmak.

Cep Telefonu:

Aslında bunu dahil etmeyecektim ama en son Yass Hanım’ında olduğu gün gidince telefon, araya kaynatayım dedim.Tek madde halinde ele alırsak:

>Yaş 13:Düşürülen telefon,yaş:14:Gasp edilen telefon,Yaş 22:Çalındı mı düşürüldü mü akibeti belli olmayan telefon.Bir de oturduğum ev çevresinde Avea ve Turkcell’in birbirlerinin bazlarına yaptıkları kasıtlı sabotajdan ötürü son 2 aydır evde telefonun çekmemesi.Mesaj yazarken kırılan tırnakları katmıyorum bak.

Yurtdışı:

>Şirkete ilk taksit ödenmesine rağmen Araba/Ehliyet başlığının son maddesinin neden olduğu maddi kayıptan ötürü iptal olan WAT.

>Amcanın Avusturya’daki barında 3 ay çalışma imkanı,fırsat varken yeşil pasaport alınmaması,günümüzde taze üniversite mezunu Zen’e NAH(bu bir kısaltma değil bildiğin nah) vizesi verilecek olması.

>Kanada’da yüksek lisans için her türlü maddi manevi hazırlanılmış ideallerin hırs haline dönüştüğü esnada mezun olduğu okuldan gayri resmi asistanlık teklifi gelmesi ve Zen’in yine işin peşini bırakması(Kendinden 3.tekil kişi olarak bahseden bir insanım,tutmayın egomu).

>Lan onu bunu geçtim daha uçağa binmiş değilim hea!!

Gitar:

Geldik en cancanlı kısma;

>Ne zaman birilerine gitar çalsam zzttçççoongg efektiyle kopan gitar telini kabullenmişken ,arkadaşımın doğum gününde kırılan 7 yıllık emektarımın yasını uzun uzun tutup artık bu yaptırsam da iflah olmaz mantığıyla yeni aldığım gitarımı daha alalı 4 ay olmadan yere düşüp omzumla göçertmem.Hoş bu kadar seri şekilde gitar kırmanın inceden bi artisliğini de yapıyorum “Lan pek bi asiyim dizginleyemiyorum içimdeki çılgını gaza gelip yerlere vuruyorum gitarları” tadında.Ha benim çılgınıma ha benim asime aferin ona!Bugun iki gitarı birden yaptırmak üzere teslim ettim bakalım ne kadar dayanacaklar döndüklerinde?

1 yorum:

  1. beni gülümsetiosun her seferinde..blogdaşımsın diye demiorum=)çok yaşayasın=)

    YanıtlaSil

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails