29 Temmuz 2009 Çarşamba

BizKüçükkenDeBuŞarkıBöyleAnlamlıMıydı?

Beni sev sev de anlama
Dokun hisset ne olur sorgulama
Sakın beni yargılama
Yapma değiştirmeye çalışma
Ah vazgeçme
Arzula,sev,okşa beni..üzme ne olur üzme..

Ele geçirmeye çalışma hiç böyle beni
Sen bana ben sana benzersek ne olur
Nasıl dayanır ki aşk bu kadar aynılığa
Beni neden sevdiğini hatırla ne olur
O ilk günler nasıl da aşkla sevişirdik..

Aşk incelik ister canım hoyrat olma
Beni böyle sev değiştirme boşver anlama
Bir güç savaşı değil bu kendi haline bırak
Galibi yoktur ki hiç aşk bu unutma..

Aşk bu aşk olacak
Sen izin verirsen yaşanacak..


yass notu:bu şarkının bu kadar güzel olduğunu 1 sene kadar önce keşfettim..oysa şarkı çocukluğumdan beri vardı ama sanki hiç böyle anlamlı değildi o zaman=)!!ya da ben sözlerinin anlamını farkedemeyecek kadar paten kaymak,bisiklete binmek vb. ile meşguldüm=)

magazin diliyle kalemine,yüreğine sağlık tarkan muhahah=)bak cıvıttım güzelim şarkıyı,kınıyorum kendimi...=)gittim.

1 yorum:

  1. bu sözler şair pakize barışta'ya aitMİŞ,kendisi sertab'ın incelikler yüzünden şarkısını da yazan kişiyMİŞ.bu şarkının sözlerini ilişkilerde ayda 2 kere hatmetmek pek bi önemliymiş=)

    YanıtlaSil

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails