4 Ekim 2009 Pazar

Haykırma Müessesesi #2

>Tam salondan odaya geçiyordum ki holdeyken Ceza’nın “aramızda uçurum var koskocaman” isimli şarkısı böğüre böğüre çalmaya başladı.Aklım çıktı yeminle.Evde kimse yok,telefonumda-bilgisayarımda böyle bi şarkı yok,tv kapalı…!Eee? Meğer açılmıyo madem allahından bulsun diye kendi haline bıraktığım bir site açılmış ve beni holde duvara yapıştırmış.Cezacım tabi ki seninle aramızda kocaman bir fark olacak ,ben insanlarına evine destursuz zart diye dalmıyorum böyle…Ayrıca klipte zenci lazımsa bana mail yoluyla ulaş,çok hevesli bi arkadaşım var,hem çocuğa okul harçlığı olur hem de sen rapine rap katarsın klipteki zenci sayesinde.

>Beni takım elbiseyle gören arkadaşlarımın ruh sağlığı bozuluyor,ağız burun şekilleri değişiyor.At zkinde kelebek gibi duruyor o takım üstümde(burada ben ne olduğumun bilinçsizliğiyle yazıyor olabilirim ama teşbihte hata olmaz),sanki emanet almışım gibi o ceket üstümde.Zaten alırken satıcının önünde denemiyorum,adam mesleğe ihanet etmemek için satmaz bana o ceketi.O satsa ben almam…

>Mor ve Ötesi isimli lise yıllarımın cenk grubunun Gece isimli şarkılarının hastasıyım.Bugün yemek yaparken(makarna lan,sakin ol),ağzıma takıldı,tam olarak müziğini hatırlayamadım detone ola ola söyledim tüm gün.Dedim böyle olmayacak,indireyim…Sanki Kennedy suikastinin iç yüzünü öğrenmeye çalışıyorum gibi tüm linkler bloke olmuş.Hatta sanki sanki net yarılmış içine girmiş bile diyebilirim ama Levent Kırca tarzı espri şahsıma pek antipatik geldiği için uzak duruyorum böyle bi kombinasyondan(-sanki net yarılmış içine girmiş hanım!-ee hükümet her şeye zam yaparken şarkıyı nete koymayı unutmuştur…Breh Brehh Breeeehh!!!)

>Salondaki çek-yatı açtım(hayatımda ilk kez çek-yat yazdım,çekyat mı çek-yat mı yoksa ÇekYat mı muallaktayım…En mantıklısı çek-yat çünkü işlevini en kral buradan anlıyorsun o masum kanepenin,bi nevi talimatnamesi isminde gizli gibi,sinsi gibi,şahane gibi).Artık tv izlerken uyuya kalsam da 30 cm’lik kanepede eciş bücüş kalmıyorum.Babalar gibi oluyor ama elektrik faturasından inceden tırsmaya başladım son 3 gündür bu şekilde uyuyorum ,rahatlığın verdiği şımarıklıkla.

>Tv başında uyumak demişken ,en çok yarışma programları dinlerken uyumayı seviyorum(Ahmet Çakar’dan bahsetmiştim daha önce),en uyku mahmuru halimle cevaplamaya çalışıyorum soruları,yarışmacı bilemezse “vay mal vaay” diyerek ertesi gün yarışmaya katılıp parayı götüreyim, ertesi gün ilk iş netten başvurayım şu yarışmaya diye gazlanıyorum.Sonraki geceye kadar aklıma bile gelmiyor bir daha.

>Kendime çekirdek yemeyi yasaklamam lazım, ya da kabuklar içim leğen kullanmam.Tüm salon çekirdek kabuğu lan!Kendimden yıldım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails