31 Ekim 2009 Cumartesi

Hasta Güncesi

Sigara içmiyorum!!Tam 5 hatta an itibariyle 6 gündür sigara içmiyorum.Fb-GS maçının devre arasından beri sigara içmiyorum.Hastalık zaten o Pazar günü iyiden iyiye kendini belli etmeye başlamıştı.Sanırım maç skoruyla psikolojide çöktü ve upuzun yıllardır hiç olmadığım kadar hasta oldum.Doktora gittim,kendisi boğazıma bakınca “ıyyy!!” gibi bir tepki vererek moralimi doruk noktaya ulaştırdı ancak güzelce ilgilenerek göynümü de kazandı hani.Verdiği ilaçları kullanmamın ilk akşamı bi baktım yutkunabiliyor gibiyim,üstümde ki ağırlık kemiklerimde ki ağrı gitmiş gibi.Fakat bu saadet içinde uyuyup,ağlamaklı uyanınca gerçekten nevrim döndü.Sabah Zen Boğazının Sağ ve Sol yakalarını birbirine yapışmış halde buldum. Yutkunmak ,bir şeyler yemek içmek beri yanda dursun,derin nefes aldığımda bile yumruklarımı sıkmamı gerektiren bir ağrı hasıl olmuştu.Hastalığın başından bu yana yanıma gelmeyi teklif eden annemin bu önerisine artık boyun eğiyor ve “Gel uleyyn” diyordum ki…

----boşluk------boşluk-----boşluk----boşluk----boşluk----boşluk----boşluk----boşluk----boşluk

…ve şimdi İstanbul’da abimin yanındayım sevgili blog okuru.İçin için hep bi enteresanlık barındırdığını düşündüğüm ailemin bu güne dek gerçekleştirdiği en garip atraksiyona kurban giderek ,bir anda alınan uçak bileti ile buraya geldim ve anne/babam tatilde,yani burada bile değiller. Yemek/İlaç/Uyku ekseninde biraz daha iyi gibiyim şimdilik.Sigara içip yuvarlaklar çıkaracağım anların özlemi içinde ,önümdeki günlere umutla bakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails