19 Eylül 2009 Cumartesi

Yazı...(Yaratıcı Başlıkta Sınırları Zorluyorum)


Annemle abim geldi Ankara’ya bayramdan öncede babam gelecek(geldi). Bu ara ;ev yemeğinin,temiz evin ve koltukta uyuya kalınca üstümün sabah uyandığımda örtülmüş olduğunun farkına varmanın keyfini sürüyorum.Çocukluk ve ergenliğin hiçbir döneminde dışarı çıkmamla ilgili bir saat ve kişi sınırlaması getirmemiş annem, cidden işim olmadığı sürece dışarı çıkmama karşı çıkıyor bu ara “Otur evinde ne yapacaksın dışarıda” gibi son derece rasyonel bir açıklamaya sahip bu uğurda.Bu arada kendisi çevrenizde barındırmak istemeyeceğiniz derecede sigara otlakçısı bir birey. Çantasında en az 2 paket sigarası stok halinde dururken ortada duran paketimden biri kulak arkası olmak üzere en az iki dal alıyor,aynı tarifeyi zaman zaman abimin sigarasına da kesmekte.Nedense sigarası hep içerdeki odada olduğundan lise arkadaşım annemden devamlı sigara kaçırıyoruz.İçine de çekmediği için Maltepe dahi içse onun için fark etmemekte.Çok tehlikeli çook!Bambaşka bi yazı yazacaktım aslında ama konu kontrolümden çıkıp buraya geldi.Heaa bi de Buena Vista Social Club(Omara Portuondo)'ın albümünü indirdim,arkadaşım M. sayesinde haberim olan bu albüm tam anlamıyla ihya etti beni,giderayak tavsiyede bulunayım da haybeye yazı yazmış olmayayım.

Not:Erişim sorunu yüzünden, oluşumunda tırnaklarımla kazarak emekler harcadığım canım blogumu ,post göndermek şöyle dursun,4-5 gündür açıp aman bak şu yazı şahaneydi diyerek okuyamıyordum bile. Sorun düzeldi, pekte iyi oldu. Sorun öncesi de bünyemin halletmesi gereken bazı mevzuların ortaya çıkmasından ve de Yass’ın da uğraşması gereken bazı şeylerin olmasından dolayı, blogu kapatmaya karar verdik! Yok lan atlama hemen ne kapatacaz, sadece Eylül ayı çok kısır geçti bu yüzden diyecektim.Hea dedim.

Not 2:Peki ya notun nerdeyse yazı kadar olması?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails