6 Temmuz 2010 Salı

Naci en Alamo


Blog'da ne hikmetse hep çingan,balkan şarkılar paylaşasım geliyor, sebebini bende bilemiyorum. Tesadüf diyelim ve bu sefer bu tarzın bana göre amca oğlu olan flemenko şahane bi şarkıyı ortaya atalım. Şarkı Tony Gatlif abimizin, Remedios Silva Pisa isimli bağğyan deli dehşet sesiyle fena bi hale getirmiş şarkıyı. Vengo filminin de soundtracki. Şarkı doğal olarak İspanyolca, buraya Türkçe çevirisini koyalım daha bi mana bulsun. Ben şarkının Yasmin Levy versiyonunu pek tamahkar şekilde dinlerken, pek sevgili bi arkadaşımın sayesinde daha bi güzel olan bu versiyonla yanaklarım al al olana kadar rakı içmek istiyorum. Dinleyiniz, içiniz, içtiriniz!!!

Remedios Silva Pisa yorumu:
Naci En Alamo (Original Video Clip) from blog.memoonline.net on Vimeo.

hiçlikten geliyorum
ne bir yerim var
ne de vatanım

bir yangın başlatabilirim parmaklarımla
yüreğimle şarkı söylerim sana
ki 
yüreğimin teli sızlamakta

alamo'da doğdum ben (aşktan doğdum ben)

hiçlikten geliyorum
ne bir yerim var
ne de vatanım

büyüler seni, acınla şarkı söylediğinde kadınlarımız.

Yasmin Levy yorumu:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails