6 Aralık 2009 Pazar

Haykırma Müessesesi #3


> 1 haftadır evimde olan 4 adet muza elimi bile sürmedim, az önce double-combo yaparak dördünü birden yedim. Elimde kaç muz kaldı?

> Dün akşam bağıra bağıra aptal aptal şarkılar söylerken kapı çaldı. Çöp almaya gelmiş kapıcı o kadar pis o kadar sinsi güldü ki ben daha iki hafta playback bile yapmam. İş yaparken bi türkü patlatsın diye pusudayım artık, direk tepesine dikilecem, utandıracam pezoyu.

> Radiohead diye bi grup “keşfettim” diyen arkadaşımda oldu, karmaşık duygular içindeyim.

> Ortalığa bi ara çingene/balkan kültürüne hayranlık duyan insanlar silsilesi yayılmıştı. Bir bar muhabbetinde iki cümlede bir Goran Bregovic veya Emir Kustirica denmeyen masaya garsonlar içki vermiyordu falan. Ne oldu o akıma? Nicedir kimseyle ağız tadıyla bir “ Abi neşeli insanlar, şahaneler yaa” diye geyik yapamadığımı fark ettim ondan soruyorum. Cennet Mahallesi topunuzu sindirdi değil mi?

> Türkiye’de Ankara’dan başka şehirde yaşamam herhalde diye düşünürken, bazı iş kolları beni başka şehirlere yönlendirmeye başladı. Kesinlik yok o yüzden çok bir şey yazmayayım ama eğer olaylar can bulur gibiyse detaylarla karşınıza çıkarım.

> Bazı zamanlar msnde uzuuunca bir şey yazıyorsun, daha sonra ilk cümlede bir hata olduğunu fark ediyorsun ve düzeltmek için girişiyorsun kendisine ve fekatt msn piçi yazdıklarını kaydırmıyor, sonraki yazılanların üstüne yazmış oluyorsun, cümleler allak bullak oluyor. Zaten uzunca bir süre geçtiği için karşıdakine ayıp olmasın diye hemen yollamak istiyorsun ama kelimeler birbirine girmiş halde. O anki yaşanan stresi tarif edecek kelime bulamıyorum, bulan olursa mail yoluyla ulaşsın bana.

> Msn demişken; ilk kez üniversiteye başladığım yıl kullanmaya başladım kendisini, tabi gençlik durmamış ben “enee telefonla mesajlaşmak yerine, bedavadan yazışıyorum, off ne süper bir şey” hissiyatındayken çoktan olayın piçi olmuş. İşte o zamanlar olayın acemisi olduğum için yeni tanıştığım insanlarla yazışırken yaradana sığınıp deli hızlı yazmaya çalışıyordum hep. Beklentim neydi allasen? Karşımda ki “oo herif ne süper , ne hızlı yazıyor en iyisi ben bununla çıkayım” mı diyecekti. Böyle bi beklentim yoktu tabi ki ama böyle salak saçma ruh hallerim olmadı değil zaman zaman(sevgili okur bu koskocaman paragrafı 17.7 saniyede yazdım, selam ederim).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails