26 Şubat 2010 Cuma

Feysbuk Feysbuk Her Gün Aradım Durdum!

Girişi İsmail YK’dan yaptım varın bu yazı nasıl devam edecek gerisini siz düşünün(yazının ilk cümlesinde okuyucu kaybetmek). Herkeslerin bu “sosyal paylaşım ağı”na üye olmasından mütevellit ve şahsım adına her girdiğimde ayrı bi enteresanlıkla karşılaşıyor oluşumdan, dedim iki kelam edeyim hakkında. Hem güncelden popülerden ekmek yemek Türklüğün şanındandır bende bi şekilde nasipleneyim. Söyleyecek bi hayli sözüm olmasından ötürü bu yazı serinin ilk kısmı olsun,haydi rastgele:

Yorumlar/Yorumcular:

İnteraktif bir zik olmasından dolayı feysbukcan’ın her yerine her şeyine yorum yapılabiliyor. Bunların içinde şüphesiz en sinir bozucu olanlar birbirlerinin fotoğrafları altına yorum yapan “hanimişte hanimiş” mantığındaki hanım arkadaşlar.“Ayy Sibeaal çok tatlı çıkmışsın fıstığım!!Dikkat et kaparlar seni kıı :D:D:D” bu asab bozucu eylemin en sade örneğidir.Ya da Sibel nerden bulmuşsa Nicole Kidman’la fotoğraf çektirmiş(N.K. burada örnektir,öyle bir arkadaşa sahip değilim) altına dayamışlar yorumu “sen daha güzelsin ashkuuummm:D:D” Nah daha güzel. O “ashkuum” yarın gider bebişim olur, tontişim olur, minnoşum olur, börtüm böcüüm, gurbet vatan sıla hasretim, topraam bile olur. Benim bu yorumlardan anladığım Sibel güzel bir kızsa>aramızda çekememezlik yok mesajı vermek, eğer kaknem, çirkin bi hatunsa> zaten gönül rahatlığıyla bebiş, tontiş denilebilir, zararsızdır. Bu yazı olabildiğince subjektif bir yazı olduğundan kimsenin alınmamasını tavsiye ediyorum, yoksa birileri için tontişliği ifade eden bir Sibel vardır muhakkak.

Sibel’e tontiş derse yanlış anlaşılacağını düşünen erkek zihniyeti ise olaya farklı açıdan yaklaşır ve çok şahane çıktığı iddia edilen Sibel’in fotoğrafının altına “Ee kim çekti?” gibi bir daha karşılaşırsam yorum sahibine ıslak odunla dalacağım beni sinir hastası eden yorumu yapar. Lan güzel olan Sibel, fotojenik olan Sibel, zaten büyük ihtimalle beni şurada bi çeksene diye makinayı eline Sibel verdi, e sen ne bok yemeye sadece bi deklanşöre bastın diye övgüden nasiplenmeye çalışıyorsun? Yalnız sembolik bi isim olarak seçtiğim ve sinir dolduğum Sibel sanki tüm bu olaylar içinde en masum kişi gibi gelmeye başladı birden. Ama yok acımamak lazım Sibel’e de, zağar gibi mal gibi arkadaş çevresi edinmiş zamanında hak ediyor tüm bunları.

Birde her boka kopan ya da ayırt etmeden alayını yiyen yorumcular var. Karakterimiz Sibel zaten arkadaş çevresinden anlayacağımız üzere sürekli kedi/köpekli ve bebekli videolar paylaşan ömür törpüsü bir insan. Paylaştığı, kedinin yataktan düşmeli videosuyla “Ayh koptum”,”zahaha yarıldım” yorumları alıyor başını gidiyor. Yahu bi kopmayın bi yarılmayın, bi efendi gibi belli edin beğeninizi! Ama yook illa bi abartacak o, yoksa nasıl belli edecek en çok sevenin o olduğuna? Ya da Allahın belası Sibel(yazdıkça sinire kestim haa) parmak şıklatınca sırıtan bir bebeğin videosuyla sahne alıp sabırları zorlamaya devam edecek ve müritleri daha dakika geçmeden “Ayh yerimmm!!” ,”Soytarı içime sokarım seniii!!” gibi yorumlar yapacak.Yuh hayvan yavaş ol , bi kere Türkçe esnek bi dil neyi içine sokuyorsun öyle? Ya da erkeklerin bilinçaltına çağrışımla mesaj yollayacak kadar zekisin de bizi mi yiyorsun? Sürekli bunları paylaşıp duran Sibel’in de bu kısa vadeli beğenilme durumu hoşuna gidiyor ve ne zaman feysbuku açsanız ana sayfanızda Sibel’in kopma/yeme tavsiyesinde bulunduğu videoları görüyorsunuz.

Yazının bu kısmında ise Sibel’e biraz huzur verip, medeniyete ayak uyduramamış yurdum erkeğini konu edinmeye başlayacağız(Sosyoloji programı yapıyorsun di mi, o nası giriş lan?). Olayın özeti şudur ki: Türk erkeği uçana kaçana sarkar, dil farkı ,zaman mekan onun için önemli değildir , arkanızı kollayın. Bir örnekle açıklamak gerekirse:


Vatan millet Sakarya mottosuyla yetiştirilen Filiz kızımız Türk gençlerini çağırarak kendi kaşınmış bunu belirtmek istiyorum. Yalnız verdiğim örnek fazla çarpıcı oldu o yüzden bu konu hakkında fazlaca yazacağım olmasına rağmen “yarıldığım” için kısa kesmeye karar verdim. Sadece şunu söyleyeyim, feysbukta istisnasız her grupta araya serpilmiş, libidosu yüksek bi Türk genci bulabilirsiniz. Bunu teyit ediyorum size.

TO BE CONTINUED…

2 yorum:

  1. sevişelim mi diyen çocuğa değil de vatan millet edebiyatındaki kıza acıdım

    YanıtlaSil
  2. yok o bulmuş belasını, türk genci istiyorum diye bağırırsan>> al sana türk genci!! =))

    YanıtlaSil

Bunlarda Var:

Related Posts with Thumbnails